Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Kontrolerzy będą sprawdzać bilety w jednolitych strojach

Kontrolerzy będą sprawdzać bilety w jednolitych strojach

Kontrolerzy biletów ZTM będą niebawem swoją pracę wykonywać w eleganckich jednolitych strojach. Staną się jedną z wizytówek nowoczesnej warszawskiej komunikacji miejskiej. Rozpoznawalność kontrolerów może również wpłynąć na to, że część gapowiczów zacznie kasować bilety.

„Umundurowani” zostaną zarówno kontrolerzy biletów pracujący na etat jak i ci, którzy sprawdzają bilety na podstawie umowy zlecenia.

Strój kontrolera będzie się składał ze spodni wyjściowych w kant w kolorze grafitowym (w wersji zimowej i letniej, w przypadku pań latem zamiast spodni dopuszczalna będzie grafitowa spódnica), wyjściowej grafitowej marynarki (w wersji męskiej i damskiej), białej koszuli z długim lub krótkim rękawem (w okresie letnim), czarnego paska, czarnych butów oraz szarego krawata.

Dodatkowo, w okresie wiosenno-letnim przy niesprzyjającej aurze ubrani będą w czarne letnie kurtki. Czarne kurtki dostosowane do pory roku kontrolerzy będą nosić również zimą. W okresie zimowym zostaną wyposażeni również w zimowe czapki oraz rękawiczki. 

W okresie wiosenno-letnim, czyli od początku maja do końca września, kontrolerzy będą mogli sprawdzać bilety bez krawata oraz w koszuli z rozpiętym jednym guzikiem pod szyją.

Część elementów jednolitych strojów dla kontrolerów już została zakupiona (kurtki letnie i zimowe). Na zakup pozostałych (koszule, marynarki, spodnie, spódnice, krawaty i apaszki) ZTM wkrótce ogłosi przetarg.

 

opublikowano 31 stycznia 2017r.
ostatnia aktualizacja 24 lutego 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

- Każdego roku przed sezonem zimowym przygotowujemy dwa zlecenia na wypadek intensywnych opadów śniegu, jedno dla komunikacji autobusowej, a drugie – tramwajowej. W przypadku autobusów cały obszar objęty komunikacją ZTM został podzielony na rejony, którymi „opiekują się” pracownicy ZTM i operatorów. Dla tramwajów – w zależności od czynników atmosferycznych – zakładamy możliwość wprowadzenia stanu zagrożenia lub krytycznego. Może to wiązać się z wyłączeniami ruchu na wybranych odcinkach – wyjaśnia szef Działu Nadzoru Przewozów ZTM Grzegorz Strzelczyk. Tematem numeru lutowego iZTM są zimy w komunikacji, zarówno te obecne – lekkie i nieuciążliwe, jak i te minione – bardzo mroźne i śnieżne.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską