Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Nie daj się oskubać przed świętami!

Nie daj się oskubać przed świętami!

„Nie daj się oskubać” – to hasło przewodnie kampanii społecznej zwracającej uwagę na wzmożoną aktywność kieszonkowców w okresie przedświątecznym. Plakaty i spoty z poradami, jak nie dać się „oskubać” będą towarzyszyły pasażerom komunikacji miejskiej od 11 do 24 grudnia.

Dwa tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął kolejną odsłonę cyklicznej kampanii „Nie daj się oskubać”. Jej celem jest zwrócenie uwagi pasażerów komunikacji miejskiej na większą aktywność kieszonkowców w przedświątecznym okresie.

ZTM – we współpracy z Wydziałem Wywiadowczo-Patrolowym Komendy Stołecznej Policji – opracował zasady, których przestrzeganie utrudni kieszonkowcom „pracę”:

  • zamkniętą torebkę trzymaj zawsze przed sobą
  • noś przy sobie tylko niezbędną gotówkę
  • nie pokazuj zawartości portfela
  • nie noś portfela w tylnych kieszeniach spodni
  • nie noś portfela w zewnętrznych kieszeniach ubrania.

Od 11 do 24 grudnia plakaty z poradami, jak nie dać się „oskubać” będą eksponowane w autobusach, tramwajach, pociągach metra i Szybkiej Kolei Miejskiej. Spoty będą wyświetlane na monitorach w pojazdach komunikacji miejskiej oraz na ekranach na stacjach metra.

Partner strategiczny kampanii – Komenda Stołeczna Policji Wydział Wywiadowczo-Patrolowy

Partnerzy medialni kampaniiwww.kampaniespoleczne.pl, radio Kampus, TVN Warszawa

Partnerzy kampanii – Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie

opublikowano 11 grudnia 2015r.
ostatnia aktualizacja 22 grudnia 2015r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja miejska po godzinach

Komunikacja miejska po godzinach

Warszawski Transport Publiczny to wygodny sposób na dotarcie do pracy, szkoły, po zakupy, do urzędu, kina czy lekarza. Codziennie każdy pasażer może się o tym przekonać. Można jednak wyjść poza schemat i spojrzeć na komunikację miejską jako ciekawy obiekt badań naukowych czy arenę do bicia rekordów. Tak właśnie potraktowały transport publiczny osoby, o których piszemy w najnowszym numerze. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską