Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

ZTM informował o utrudnieniach 8 marca

ZTM informował o utrudnieniach 8 marca

W nawiązaniu do artykułów prasowych dotyczących manifestacji 8 marca i związanych z tym zmian w komunikacji Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że odpowiednie komunikaty pojawiły się na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Na miejscu działali także informatorzy oraz 35 posterunków Nadzoru Ruchu wystawionych przez ZTM i przewoźników.

Zarówno przed, jak i przez cały czas trwania utrudnień szczegółowa informacja o skierowaniu pojazdów na trasy objazdowe była zamieszczona na stronie internetowej www.ztm.waw.pl. Znajdował się tam wykaz kierowanych na objazdy linii autobusowych i tramwajowych, przebieg zmienionych tras oraz godziny, w których spodziewane są utrudnienia w komunikacji.

Ten sam komunikat został zamieszczony również na Twitterze, na profilu WTP_Warszawa, gdzie informujemy o zmianach w funkcjonowaniu Warszawskiego Transportu Publicznego. Na przystankach tramwajowych linii 4, 7, 9, 15, 18, 22, 24, 25 oraz 35 już w nocy 2/3 marca pojawiły się plakaty informujące o możliwych utrudnieniach w związku z manifestacją. Analogiczne informacje zostały umieszczone w taborze.

Na miejscu działali informatorzy ZTM, którzy zostali rozstawieni w newralgicznych punktach (gdzie spodziewane były największe utrudnienia), czyli na przystankach: przy Dworcu Centralnym, Placu Bankowym, Rondzie Waszyngtona oraz Placu Starynkiewicza. Wzdłuż zamkniętych ulic jeździł radiowóz, który informował przez megafon o utrudnieniach w funkcjonowaniu komunikacji

Od godziny 17:15 rozpoczęło się planowe wyłączanie Systemu Informacji Pasażerskiej na przystankach. Nie były wyświetlane informacje o kursowaniu tramwajów. Zamiast tego wyświetlane były komunikaty o utrudnieniach. Pracownicy ZTM na bieżąco monitorowali ten proces. To standardowe działanie w przypadku występowania utrudnień. 

Po otrzymaniu informacji, że na przystanku Pl. Konstytucji 06 nadal wyświetlane są prognozy, a komunikaty o utrudnieniach się nie pojawiły, został w to miejsce wysłany radiowóz ZTM. Zgłoszenie o awarii SIP potwierdziło się, a w czasie przekazywania informacji do Centrali Ruchu tablica zaczęła działać prawidłowo – pojawił się komunikat o utrudnieniach. Pasażerowie oczekujący na przystanku zostali przez pracowników ZTM poinformowani objazdach w komunikacji miejskiej.

Wszystkie służby ZTM, w uzgodnieniu z Policją, na bieżąco reagowały na dynamicznie zmieniającą się sytuację w rejonie zamykanych odcinków ulic. Utrudnienia dla autobusów i tramwajów skończyły się
o godzinie 20.00.

opublikowano 9 marca 2018r.
ostatnia aktualizacja 9 marca 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską