Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Logo Warszawskiego Transportu Publicznego już na części pojazdów

Logo Warszawskiego Transportu Publicznego już na części pojazdów

Na trasy wyruszyły już pierwsze pojazdy oznaczone nowym logotypem Warszawskiego Transportu Publicznego. Został on wybrany w drodze konkursu i w jednoznaczny sposób identyfikuje usługi transportowe organizowane przez m. st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego.

Jak dotąd, w stołecznej przestrzeni funkcjonuje wiele różnych znaków graficznych dotyczących transportu – to logotypy Zarządu Transportu Miejskiego i poszczególnych przewoźników, znak  „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”, czy herb Warszawy. Nowe, unifikujące logo jest wprowadzane stopniowo. Widnieje już na części pojazdów, a pojawi się m.in. także na biletach, elementach systemu informacji pasażerskiej, rowerach publicznych, czy parkingach P+R.

Zobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schemat

opublikowano 2 stycznia 2018r.
ostatnia aktualizacja 2 stycznia 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską