Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Konkurs na nowe logo transportu publicznego

Konkurs na nowe logo transportu publicznego

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza konkurs na nowe logo stołecznego transportu publicznego, skierowany do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Ma on charakter otwarty, dwuetapowy i ogólnopolski. Partnerem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Celem konkursu jest wybór nowego logotypu, który powinien w sposób jednoznaczny identyfikować usługi transportowe organizowane przez m.st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego. Warunkiem udziału jest przesłanie w terminie do 17 lipca br. portfolio w formacie PDF, na adres e-mail: konkurs.ztm@stgu.pl, które zawiera minimum 3 projekty logotypów.

Spośród nadesłanych portfolio, jury 21 lipca wybierze 5 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego zaprojektowania głównego logotypu transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu (tramwaj, metro, autobus, pociąg, rower), a także zamieszczenie go na wybranych nośnikach. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony 7 września i otrzyma nagrodę główną w wysokości 70 tys. zł. Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie internetowej www.stgu.pl.

opublikowano 12 czerwca 2017r.
ostatnia aktualizacja 26 czerwca 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Warszawa stawia na tramwaje

Warszawa stawia na tramwaje

Każdy mieszkaniec Warszawy i każdy turysta, który przyjeżdża do stolicy, chciałby podróżować po mieście szybko, wygodnie, bezpiecznie i bez stania w korkach. Jak to zrobić, kiedy po mieście porusza się coraz więcej samochodów, a ulic i obwodnic tak szybko nie przybywa? Jak spowodować, by w centrum wielkiego miasta był mniejszy hałas i można było przejść się na spacer? Dlatego Warszawa od kilku lat stawia na transport szynowy i nie jest to tylko puste hasło, ale strategia, która jest systematycznie realizowana.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską