Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Kolejne zmiany przy budowie metra

Kolejne zmiany przy budowie metra

Prace przy budowie zachodniego odcinka drugiej linii metra wkraczają w kolejny etap – zamknięty został fragment ulicy Wolskiej. Zarząd Transportu Miejskiego wciąż obserwuje ruch w rejonie budowy i wprowadza korekty, aby komunikacja funkcjonowała jak najlepiej: przedłużona została trasa linii 129, a na torowisko w ulicy Skierniewickiej nie wjadą już kierowcy.

Do Zarządu Transportu Miejskiego zgłaszali się mieszkańcy, którzy prosili o wydłużenie trasy objazdowej linii 129 na ulicy Olbrachta. W weekend trasa ta została zmieniona i teraz autobusy podjeżdżają na przystanek Jana Olbrachta 03, który znajduje się tuż przy ulicy Górczewskiej.

W związku z kolejnym etapem budowy II linii metra na Woli zamknięta została jezdnia ulicy Wolskiej prowadząca w kierunku Śródmieścia, pomiędzy Płocką a Skierniewicką. Autobusy linii 102, N42, N45 i N95 kursują jednokierunkowo objazdami:

102  w kierunku PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA:

MŁYNÓW – Płocka – Górczewska – Młynarska – al. Solidarności – Karolkowa – Grzybowska – …

N42 w kierunku DW. CENTRALNY:

OS. GÓRCZEWSKA – … – Wolska – Płocka – Górczewska – Młynarska – al. Solidarności – …

N45 w kierunku KAROLIN i N95 w kierunku OS. GÓRCZEWSKA:

DW. CENTRALNY – … – Kasprzaka – Płocka – Górczewska – Młynarska – …

Wydzielone torowisko

Zarządowi Transportu Miejskiego udało się usprawnić komunikację tramwajową na sąsiadującej z zamkniętym odcinkiem Wolskiej ulicy Skierniewickiej. Torowisko, na które do tej pory mogli wjeżdżać kierowcy, zostało wydzielone. Dzięki temu samochody skręcające w lewo ze Skierniewickiej w Wolską nie będą blokowały tramwajów.

opublikowano 6 lutego 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja miejska oczami dzieci

Komunikacja miejska oczami dzieci

Jeżdżąc każdego dnia komunikacją miejską, nawet nie zastanawiamy się nad tym, jak skomplikowany i fascynujący jest to system. Pewne rzeczy są dla dorosłych oczywiste, jak to, że tramwaj jeździ po szynach, czy to, że trzeba kasować bilety. A gdyby tak spojrzeć na komunikację miejską oczami dzieci i zastanowić się, dlaczego nie wolno przewozić krowy metrem (bo niby właściwie, czemu)? Albo dlaczego jazda tramwajem w deszczu może być niebezpieczna? Albo czym zajmuje się kowboj i co może mieć wspólnego z Warszawą? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską