Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Kolejne zmiany przy budowie metra

Kolejne zmiany przy budowie metra

Prace przy budowie zachodniego odcinka drugiej linii metra wkraczają w kolejny etap – zamknięty został fragment ulicy Wolskiej. Zarząd Transportu Miejskiego wciąż obserwuje ruch w rejonie budowy i wprowadza korekty, aby komunikacja funkcjonowała jak najlepiej: przedłużona została trasa linii 129, a na torowisko w ulicy Skierniewickiej nie wjadą już kierowcy.

Do Zarządu Transportu Miejskiego zgłaszali się mieszkańcy, którzy prosili o wydłużenie trasy objazdowej linii 129 na ulicy Olbrachta. W weekend trasa ta została zmieniona i teraz autobusy podjeżdżają na przystanek Jana Olbrachta 03, który znajduje się tuż przy ulicy Górczewskiej.

W związku z kolejnym etapem budowy II linii metra na Woli zamknięta została jezdnia ulicy Wolskiej prowadząca w kierunku Śródmieścia, pomiędzy Płocką a Skierniewicką. Autobusy linii 102, N42, N45 i N95 kursują jednokierunkowo objazdami:

102  w kierunku PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA:

MŁYNÓW – Płocka – Górczewska – Młynarska – al. Solidarności – Karolkowa – Grzybowska – …

N42 w kierunku DW. CENTRALNY:

OS. GÓRCZEWSKA – … – Wolska – Płocka – Górczewska – Młynarska – al. Solidarności – …

N45 w kierunku KAROLIN i N95 w kierunku OS. GÓRCZEWSKA:

DW. CENTRALNY – … – Kasprzaka – Płocka – Górczewska – Młynarska – …

Wydzielone torowisko

Zarządowi Transportu Miejskiego udało się usprawnić komunikację tramwajową na sąsiadującej z zamkniętym odcinkiem Wolskiej ulicy Skierniewickiej. Torowisko, na które do tej pory mogli wjeżdżać kierowcy, zostało wydzielone. Dzięki temu samochody skręcające w lewo ze Skierniewickiej w Wolską nie będą blokowały tramwajów.

opublikowano 6 lutego 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

- Każdego roku przed sezonem zimowym przygotowujemy dwa zlecenia na wypadek intensywnych opadów śniegu, jedno dla komunikacji autobusowej, a drugie – tramwajowej. W przypadku autobusów cały obszar objęty komunikacją ZTM został podzielony na rejony, którymi „opiekują się” pracownicy ZTM i operatorów. Dla tramwajów – w zależności od czynników atmosferycznych – zakładamy możliwość wprowadzenia stanu zagrożenia lub krytycznego. Może to wiązać się z wyłączeniami ruchu na wybranych odcinkach – wyjaśnia szef Działu Nadzoru Przewozów ZTM Grzegorz Strzelczyk. Tematem numeru lutowego iZTM są zimy w komunikacji, zarówno te obecne – lekkie i nieuciążliwe, jak i te minione – bardzo mroźne i śnieżne.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską